Коучинг: Расписание уроковн арттырудағы кедергілер және оларды шешу жолдары » Средняя общеобразовательная школа № 16
Абай облысы білім басқармасы
Семей қаласы білім бөлімінің
отдела образования города Семей управления образования области Абай
Қабылдау бөлімі:
+7(7222)563478
Бухгалтерия
+7(7222)568278
Версия для
слабовидящих
» » Коучинг: Расписание уроковн арттырудағы кедергілер және оларды шешу жолдары
29
март
2019

Коучинг: Расписание уроковн арттырудағы кедергілер және оларды шешу жолдары

Коучинг: Расписание уроковн арттырудағы кедергілер және оларды шешу жолдары
ОІЖО: Т.А.Аканова
Коучинг тақырыбы:Расписание уроковн арттырудағы кедергілер, оларды шешу жолдары
Мақсаты:Оқытуда кедергі тудыратын факторларды айқындау, теріс әсер ететін факторларды қарастыру, оларды жою жолдарын анықтау
Преподаватели үшін оқу нәтижелері:
  • Преподаватели оқуда болатын кедергілерді анықтайды кедергіні жою жолдарын таба алады оны тәжірибелерінде қолданады;
  • Білім берудің қажетті ауқымын жетілдіреді,кеңейтеді;
  • Оқушыларды оқу үрдісіне тартып, бағыттап бағдар бере алады
     
     

Негізгі идеялар:
  • «Оқытудағы кедергілер» деген түсінікті біліп, сол кедергілерді жою қадамдарын жасай алады;
  • кәсіби білім біліктіліктері өседі, шыңдалады:
  • оқыту мен оқу туралы жаңа идеялар тауып жұмыс жасайды.

Әдіс-тәсілдер«Табыс қоржыны», «Бірлік», «Бөлмедегі заттар» әдістері
Құрал-жабдықтар:Whiteboad тақтасы, компьютер
Коучинг барысы:
Өткізу кезеңдеріУақыты (мин) Кезеңдер мазмұныҚатысушылардың әрекетіРесурстар
Қызығушылығын ояту. 2КіріспеСәлемдесу. «Оқытуда кедергі тудыратын факторларды айқындап, оларды жою жолдарын анықтайтын боламыз. 
Мақсаты: аудиторияда жылы, мейірімді атмосфераны орнату.
«Педагог қоржынынан»
Білу5«Табыс қоржыны» жаттығуыЗейінді шоғырландыруға «Табыс қоржыны» жаттығуы. Әр мақсатқа жету қажет, бірақ жетер жол әрқашан оңай болмайды. Егер сіз мына сиқырлы қоржынға жетсеңіз - тілегіңіз орындалады.
Топ бір - біріне қарама - қарсы екі қатарға тұрады. Қырындағы көршілерімен иықтаса, қарсысындағылармен - 15 см арақашықтықта тұрады. Топтың мақсаты:
 - қол, дене арқылы кедергі тудыру; - Бірақ осы адамның шамасына қарай, адам қалайда өте алатындай болу керек.
 "- Жоқ! Жоқ!" деп хормен айтады. Қатысушының міндеті: - қатардағылардың арасымен өтіп кету;
 келе жатып: "Иә! Иә"" деп жүреді және өз мақсатын салтанатпен алады.
 Қуаныштан секіруі мүмкін.
 Топ арасымен барлығы өтуі тиіс.
МАН
https://ust.kz/
word/
jangasa_
adis_tasilder_
boiynsa_seberlik_
synyby

Жаттығуды талдау мына сұрақтар бойынша жүреді:
 - Жүру қиынға соқты ма?
 - Не көмектесті, не кедергі жасады?
 - Мақсатқа бару жолында әрқашан кедергі бола ма? Әдетте олармен не істейсіз?
 - Не істеген жөн?
 - Мақсатқа жету үшін кедергілерді жеңуге даярсыз ба?
 - Өз мақсатына жету үшін баса - көктеген дұрыс па?
 Қане мақсатқа қойылатын талаптарды бірге тұжырымдалық.
 Мақсат ауқымды болуы тиіс. Мақсатқа қол жеткізілетін мөлшерлі мерзім көрсетіледі. Мақсатқа қол жеткізудің критерийлері тұжырымдалған болуы тиіс. Мақсатқа қол жеткізу адамның өзіне байланысты - мақсатты баяндауда өзге адамдар көрініс бермеуі тиіс, өйткені олардың өз мақсаты мен тілегі бар және олар басқа адамның тілегін орындауға міндетті емес.
 Мақсатқа қол жеткізу ешкімге зиянын тигізбеуі керек. Егер өз өміріңізде мақсатты бүгін үйренгендей қойсаңыз, табысқа жетесіз деп ойлаймын.
Миға шабул 2Ассоциация жасау.«кедергі» деген сөзді естігенде сіздердің ойларыңызға бірден не келеді? (ассоциация)
 Бүгін біз не жайлы айавгуст деп ойлайсыздар?


Топтық жұмыс 5Топқа бөлуШ.Қалдаяқовтың «Ақ бантик», «Арыс жағасында», «Әнім сен едің..» әндерін сөздеріне сәйкес құрастырып, «Болашақ», «Ұлағат», «Қолдаушы» топтарына топтастырылады.https: //www. soyle.kz/ 

5
10
Топтарға тапсырма
Тапсырманы орындау
А) Болашақ тобы «Ақ бантик» -«Расписание уроковн арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдары» әр кедергіге екі шығу жолын көрсету.
 Қолдаушы топ «Әнім сен едің..»-ата - аналар тарапынан қандай кедергілер бар оларды қалай жоюға болады?
 Ұлағат тобы «Арыс жағасында»- мұғалім тарапынан кездесетін кедергілермен олардан шығу жолдары 



5Топтар жұмыстарымен алмасады.В) Топтар жұмыстарын ауыстырып оны толықтырады.
 С) Жазған жұмыстарын қорғайды. 


Сергіту сәті.2«Бірлік» әдісіПреподаватели топта жұдырықтарын жұмып, бір мезгілде саусақтарын ашады. Мақсаты: топ мүшелерінің барлығы бірдей саусақ санын көрсетуі керек. Бәрі бірдей көрсеткенге дейін жалғасады.http://cpm.kz 
Рефлексия3«Бөлмедегі заттар»Сынып бөлмесіндегі заттар орындық, парта, тақта, қағаз, қалам, фламастер ролін еніп қатысушылар рефлексия жасайды. Мысалы, «Мен орындықпын. Бүгін маған тыныштық болмады. Ары бері мені қозғады. Сапаны арттыруда туындайтын кедергілерді анықтадық... »











Рефлексивті есеп
Коучинг өткізудегі мақсатым: Оқытуда кедергі тудыратын факторларды айқындау, теріс әсер ететін факторларды қарастыру, оларды жою жолдарын анықтау болды.
Коучингке қатысушылар мұғалім, оқушы, ата-ана тарапынан болатын кедергілерді анықтап, кедергіні жою жолдарын таба алды. Оны тәжірибелерінде қолдану әдістерін ұсынды. 
Оқушы тарапынан кездесетін кедергілерді ата-аналармен, пән мұғалімдерімен бірлесе шешуде «үштік» жұмысын жандандыруды қолға алу керектігі туралы айтылды.Бұл жерде оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында пән мұғалімдеріне әдіс-тәсілдерді меңгеріп, тиімді пайдалану, оқушылармен өзара түсіністікті қалыптастыру қажеттігі маңызды.
Оқушы мен мұғалім арасындағы ынтымақтастықтың негізі әрине түсіністік пен жақсы қарым-қатынас. Әр мұғалім жеке тұлға ретінде оқушылармен жұмысын көздеген мақсатына жету үшін өзінің жеке қасиеттеріне, біліміне және жинақтаған тәжірибесіне сай ұйымдастырады.
Баласының болашағы үшін отқа да, суға да түсер ата-аналарымен бірлесе отырып, жұмыс жасау мұғалім үшін ең тиімді тәсіл. Баласының басты тәрбиешісі болғандықтан ата-ана баласының мінез-құлқын, оның қабілеттерін, қызығушылықтарын білуге міндетті. Сондықтан да оқу- тәрбие үрдісінде мұғалім оқушы ата-анасымен серіктес болуы тиіс ұйғарымға тоқталды. Пән мұғалімдері ата-аналармен кері байланыс жасау арқылы балаларының жеткен жетістіктері, жетістікке жету жолдарына бағыттау әдістерін тиімді қолдануды талдады. Преподавателидің кәсіби шеберліктерін шыңдауда әдістемелік көмек ретінде оқыту семинарлары, тренинг, коучингтер ұйымдастыруды жоспарға көбірек енгізуді ұсыныс ретінде айтты.   
"Егер бала бұзақы, үлгермеуші болса, онда оған бала кінәлі емес. Педагогикалық әдістер кінәлі" деген А.С.Макаренконың сөзі еске түседі.