29
март
2019
Коучинг: Lesson study-ды жоспарлау, үйрету және өткізу
Коучинг: Lesson study-ды жоспарлау, үйрету және өткізу
Биология пәні мұғалімі, І деңгейлі сертификатталған Г.К.Негмеджанова
Мақсаты: Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Study әдісін ұсыну. Тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын көрсету.
Міндеттері:
Қолданылған әдебиеттер:
Рефлексивтік есеп
Коучингке 20 педагог қатысты. Коучингтің мақсаты: Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Study әдісін ұсыну. Тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын көрсету.
Алдымен мұғалімдер «5-5-1», «Сен білесің бе?», «Кәрзеңке», «Чек лист» деген сөздермен 4 топқа бөлінді.
Қызығушылықты ояту кезеңінде :Топтарын таныстыру барысында осы әдіс-тәсілдерді естеріне түсірді, сабақтың қай кезеңінде қолданатындарын айтты.
Мағынаны ажырату кезеңінде Әр топқа тапсырма берілді. Тапсырма бойынша мәтін таратылды. Уақыт берілді. Мәтінді жеке, жұппен, топта талдады. Постер жасады.
Ой- толғаныс кезеңінде Спикерлер қорғады. Lesson stady әдісін қолданудың маңызды екенін түсіндірді. Әр топтың ақпараттарынан кейін, АКТ –ны пайдалану арқылы мұғалімдерге бағдарламаның идеялары бойынша теориялық материал берілді. Lesson Study тәсілі тиімді, себебі ол мұғалімдерге: әдеттегіге қарағанда балалардың білім алғандығының анағұрлым анық, әртүрлі қырларынан және егжей-тегжейлі дәлелін көруге; мұғалімнің пікірі бойынша балаларды оқыту барысында не болуға тиіс, ал шындығында жағдай қандай екендігі арасындағы айырмашылықты көруге; оқытуды нәтижесінде оқушылардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыратындай етіп қалай жоспарлау керектігін түсінуге; Lesson Study-ді басты мақсаты оқушыларға білім алуға көмектесу және топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету болып табылатын мұғалімдердің желілік қоғамдастығы аясында іске асыруға; Lesson Study мүмкіндіктерін өзінің педагогикалық тәжірибесінде қолдануға көмектеседі.
Коучинг соңында кері байланыс жасалды. Обратная связь беру кезінде мұғалімдер Lesson Study сабақтардың пайдасы мол, осындай сабақтар қажет екендігіне көздерін жеткендіктерін айтып, өздерінің жылы лебіздерін білдірді. Олардың стикерлерге жазған ойлары: «барлық ұсынылған ақпарат біз үшін түсінікті және маңызды», «сабақ бізді тәжірибемізге өзгерістер енгізуге қанаттандырды", «Осындай пайдалы коуч-сабақтар әлі де жүргізіле берсе».
Тиімді жағы: 1. Сабақты зерттеудің маңызын түсінді
2. А, В, С деңгейіндегі оқушылармен қалай жұмыс жүргізу керектігі туралы білді
3. Ынтымақтастықта жұмыс жасады
Сәтсіз жағы: 1. Уақыттың тығыздығы
2. Деңгейлік курсты оқымаған, тәжірибесі аз мұғалімдер үшін бәрін бірден түсініп кетудің
қиындығы.
Биология пәні мұғалімі, І деңгейлі сертификатталған Г.К.Негмеджанова
Мақсаты: Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Study әдісін ұсыну. Тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын көрсету.
Міндеттері:
- Lesson stady әдісінің өзіндік ерекшелігін ұғыну.
- Бір- бірінің пікірін, көзқарасын құрметтеуге, өзара ұжымдық әрекетке бейімдеу
- Преподаватели Lesson Study үдерісін оқытуды жетілдіру және онын сапасын арттыру құралы ретінде мектептерде Lesson Studyді пайдалану үшін әріптестермен ынтымақтастық орнатады;
- Lesson Study циклінде сабақтың оқушылар қажеттілігіне сәйкес келуі мақсатында мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдерін жетілдіруге немесе оның сапасын арттыруға мүмкіндік алады.
- Lesson Study-сыныпты зерттеу нысандарының бірі. Преподавателидің педагогикалық білімдері мен тәжірибесін дамытуға арналған.
- Lesson Study – оқу сапасын арттыруды көздеген тәжірибені жақсарту үшін демократиялық тәсіл
- Компьютер, интерактивті тақта, бейнежазба,үлестірме материалдар, маркерлер, стикерлер, плакаттар, тапсырмалар
№ | Уақыты | Коучтің іс әрекеті | Преподавателидің іс әрекеті | Қолданатын әдіс- тәсілдер | Табыс критерийлері |
1 | 5 минут | Әдістер бойынша топқа бөлу. «5-5-1», «Сен білесің бе?», «Кәрзеңке», «Чек лист» деп жазылған сөздер. | Коучтың алдында жабық жатқан қағаздарда «5-5-1», «Сен білесің бе?», «Кәрзеңке», «Чек лист» деген сөздер бар, сол қағаздарды алып тиісті столға барады. | Топқа бөлу (Қосымша 1). | -топ құрылады |
2 | 3 минут | Қызығушылықты ояту: Өз топтарын қорғату. | Әр топ өз топтарының атын қорғайды. Бұл әдістің тиімділігімен бөліседі. | Еркін микрофон | - әдістерді үйренеді, немесе еске түсіреді, - тиімділігін анықтайды |
3 | 1Оминут | Мағынаны ажырату: Әр топқа тапсырма беріледі. тапсырма бойынша мәтін таратылады 1 топ. «Lesson stady» туралы не білесіздер? 2 топ. Зерттеу сабағын өткізу және қадағалау 3 топ. Оқушыны бақылау және оқушымен сұқбат 4 топ. Сабақтан кейінгі талдау Оқып түсініп, ой түюге бағыттайды. | Мәтінді жеке оқып шығып, жұппен, топпен талдайды. Постер құрады. | ДЖИГСО-1 (Қосымша 2). | - Басқаны тыңдай білуге, өз ойын тұжырымдап жеткізе білуге үйренеді |
4 | 15 минут | Ой- толғаныс: Өздерінің топтары бойынша жұмыстарын қорғайды | 1 топ «Сен білесің бе?», 2 топ «5-5-1», 3 топ «Кәрзеңке», 4 топ «Чек лист» әдістері арқылы жұмыстарын қорғайды | Сын тұрғысынан ойлау әдісінің стратегиялары (Қосымша 3). | Бірін-бірі тыңдау, корытындылар мен шолу жасау, болжамдар мен ұсыныстар жасап үйренеді, алған білімдерін практикада қолданады |
5 | 5 минут | Обратная связь. Осы коучингтен алған пікірлері туралы сұрақтар беріледі. | Сұрақтарға жауап беріп, әсерлерін стикерге түсіреді, тақтадағы «+», «-» флипчартына өздері жазған қағазды жабыстырады. | Жазбаша ойларын білу | Сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді. |
- Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші басылым, 2012 жыл.
- Қазақстан Республикасы педагогикалық қызметкерлердің білімін көтеру курстарының бағдарламасы, 2012 жыл.
- Lesson stady: нұсқаулық Пит Дадли
- www.ssuecxtabe

Коучингке 20 педагог қатысты. Коучингтің мақсаты: Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Study әдісін ұсыну. Тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын көрсету.
Алдымен мұғалімдер «5-5-1», «Сен білесің бе?», «Кәрзеңке», «Чек лист» деген сөздермен 4 топқа бөлінді.
Қызығушылықты ояту кезеңінде :Топтарын таныстыру барысында осы әдіс-тәсілдерді естеріне түсірді, сабақтың қай кезеңінде қолданатындарын айтты.
Мағынаны ажырату кезеңінде Әр топқа тапсырма берілді. Тапсырма бойынша мәтін таратылды. Уақыт берілді. Мәтінді жеке, жұппен, топта талдады. Постер жасады.
Ой- толғаныс кезеңінде Спикерлер қорғады. Lesson stady әдісін қолданудың маңызды екенін түсіндірді. Әр топтың ақпараттарынан кейін, АКТ –ны пайдалану арқылы мұғалімдерге бағдарламаның идеялары бойынша теориялық материал берілді. Lesson Study тәсілі тиімді, себебі ол мұғалімдерге: әдеттегіге қарағанда балалардың білім алғандығының анағұрлым анық, әртүрлі қырларынан және егжей-тегжейлі дәлелін көруге; мұғалімнің пікірі бойынша балаларды оқыту барысында не болуға тиіс, ал шындығында жағдай қандай екендігі арасындағы айырмашылықты көруге; оқытуды нәтижесінде оқушылардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыратындай етіп қалай жоспарлау керектігін түсінуге; Lesson Study-ді басты мақсаты оқушыларға білім алуға көмектесу және топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету болып табылатын мұғалімдердің желілік қоғамдастығы аясында іске асыруға; Lesson Study мүмкіндіктерін өзінің педагогикалық тәжірибесінде қолдануға көмектеседі.
Коучинг соңында кері байланыс жасалды. Обратная связь беру кезінде мұғалімдер Lesson Study сабақтардың пайдасы мол, осындай сабақтар қажет екендігіне көздерін жеткендіктерін айтып, өздерінің жылы лебіздерін білдірді. Олардың стикерлерге жазған ойлары: «барлық ұсынылған ақпарат біз үшін түсінікті және маңызды», «сабақ бізді тәжірибемізге өзгерістер енгізуге қанаттандырды", «Осындай пайдалы коуч-сабақтар әлі де жүргізіле берсе».
Тиімді жағы: 1. Сабақты зерттеудің маңызын түсінді
2. А, В, С деңгейіндегі оқушылармен қалай жұмыс жүргізу керектігі туралы білді
3. Ынтымақтастықта жұмыс жасады
Сәтсіз жағы: 1. Уақыттың тығыздығы
2. Деңгейлік курсты оқымаған, тәжірибесі аз мұғалімдер үшін бәрін бірден түсініп кетудің
қиындығы.