29
март
2019
Коучинг: Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы
Коучинг: Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы
Коуч:математика пәні мұғалімі, І деңгейлі сертификатталған Ж.Е.Нурбаева
Мақсаты:
v Қалыптастыруша бағалаудағы кері байланысты ұйымдастыру жолдарын анықтау.
Күтілетін нәтиже
Преподаватели оқытудағы бағаның рөлін анықтайды, мұғалім қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығын түсініп оны жүзеге асыру жолдарын анықтайды.
негізгі идеялар
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс мұғалімнің тәжірибесін және оқушының білім деңгейін жоғары дәрежеге көтереді.
Материалдар және ресурстар
Қолданылған әдебиеттер:
«Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы» коучингке 3топқа бөлініп, 18 педагог қатысты. Коучингке шығармашылық топ мүшелері және 8 б сыныбына сабақ беретін мұғалімдер қатысты.
Коучингтің мақсаты: Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы мен кері байланыс жүргізудің жолдарын көрсету.Өзін – өзі және өзара бағалауда критерийлерді пайдаланудыңмаңыздылығын айқындау.
«Менің есімімнің тарихы» әдісі бойынша 3 топқа бөлінді.Топқа бөлу әдісінің тиімділігі мен қолданысын білді.
Қызығушылықты ояту кезеңінде топтарға «Терминдерді табайық» кестені толтыру жұмысы берілді.Топ мүшелері осы әдіс арқылы еске түсіріп,сабақтың қай кезінде қолданылатынын айырмашылықтарын еске түсіріп жұмыс жасады.
Мағынаны ажырату кезеңінде Топтарға сұрақтар берілді. Топ мүшелері берілген сұраққа жауап берді. «Сұрақ ілмегі» әдісін қолданып ойландырып жүрген сұрақтарын тақтаға іліп отырды. Ой-толғаныс кезеңінде, Обратная связьты кім қамтамасыз етуі мүмкін? деген сұрақ қойылды. Преподаватели жауап берді. Кеменің суретін салуға тапсырма бердім. Суреттер салынып, әр топтан спикерлер шығып қорғады. Қалыптастырушы бағалауда кері байланыстың маңыздылығын түсіндірді. Әр топтың жұмысынан кейін, слайдты пайдалана отырып толықтырылып отырды. Коучинге қатысушыларға АКТ-ны пайдалану арқылы жаңа және ойландырып жүрген мәселелері бойынша теориялық материал берілді. Коучинг соңында кері байланыс «Интервью» тәсілі арқылы жасалды.Арнайы дайындап әкелген кестені толтырттым. Коучингке қатысушылар өздеріне қажетті ойландырып жүрген ақпараттар алғандарын айтып, ризашылықтарын білдірді.
Коуч:математика пәні мұғалімі, І деңгейлі сертификатталған Ж.Е.Нурбаева
Мақсаты:
- Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы мен кері байланыс жүргізудің жолдарын көрсету
- Өзін – өзі және өзара бағалауда критерийлерді пайдаланудың маңыздылығын айқындау.
- Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығын ұғыну.
v Қалыптастыруша бағалаудағы кері байланысты ұйымдастыру жолдарын анықтау.
Күтілетін нәтиже
Преподаватели оқытудағы бағаның рөлін анықтайды, мұғалім қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығын түсініп оны жүзеге асыру жолдарын анықтайды.
негізгі идеялар
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс мұғалімнің тәжірибесін және оқушының білім деңгейін жоғары дәрежеге көтереді.
Материалдар және ресурстар
- Компьютер, интерактивті тақта, бейнежазба,үлестірме материалдар, маркерлер, стикерлер, плакаттар, тапсырмалар
№ | Уақыты | Коучтің іс әрекеті | Преподавателидің іс әрекеті | Қолданатын әдіс- тәсілдер | Табыс критерийлері | ||||||||||||||
1 | 5 минут | «Менің есімімнің тарихы» әдісі бойынша топқа бөлу | 1 күн бұрын өзінің есімінің тарихы, кім және қашан қандай жағадайда қойғаны туралы зерттеу тапсырма беріледі. Жеке-жеке сұралады, өзінің есімінің тарихы туралы айтып береді. | «Менің есімімнің тарихы» | -топ құрылады | ||||||||||||||
2 | 3 минут | Қызығушылықты ояту: Терминдерді табайық
| Әр топ қорғайды. Бұл әдістің тиімділігімен бөліседі. | «Ашық микрофон» әдісі | Құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады | ||||||||||||||
3 | 1Оминут | Мағынаны ажырату: Топтарға тапсырма беріледі.
| өз ойын ашық жазып немесе іліп кетеді | «Сұрақ ілмегі» әдісі | ойландырып жүрген сұрақтарын ашық айтады | ||||||||||||||
4 | 15 минут | Ой- толғаныс: Обратная связьты кім қамтамасыз етуі мүмкін? Кеменің суретін салуға тапсырма береді | жұмыстарын қорғайды | Сын тұрғысынан ойлау әдісінің стратегиялары | Бірін-бірі тыңдау, корытындылар жасау, алған білімдерін практикада қолданады | ||||||||||||||
5 | 5 минут | Обратная связь «Интервью» тәсілі | Сұрақтарға ауызша және жазбаша жауап береді | Жазбаша ойларын білу | Сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді. |
- Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші басылым, 2012 жыл.
- Қазақстан Республикасы педагогикалық қызметкерлердің білімін көтеру курстарының бағдарламасы, 2012 жыл.
«Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы» коучингке 3топқа бөлініп, 18 педагог қатысты. Коучингке шығармашылық топ мүшелері және 8 б сыныбына сабақ беретін мұғалімдер қатысты.
Коучингтің мақсаты: Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы мен кері байланыс жүргізудің жолдарын көрсету.Өзін – өзі және өзара бағалауда критерийлерді пайдаланудыңмаңыздылығын айқындау.
«Менің есімімнің тарихы» әдісі бойынша 3 топқа бөлінді.Топқа бөлу әдісінің тиімділігі мен қолданысын білді.
Қызығушылықты ояту кезеңінде топтарға «Терминдерді табайық» кестені толтыру жұмысы берілді.Топ мүшелері осы әдіс арқылы еске түсіріп,сабақтың қай кезінде қолданылатынын айырмашылықтарын еске түсіріп жұмыс жасады.
Мағынаны ажырату кезеңінде Топтарға сұрақтар берілді. Топ мүшелері берілген сұраққа жауап берді. «Сұрақ ілмегі» әдісін қолданып ойландырып жүрген сұрақтарын тақтаға іліп отырды. Ой-толғаныс кезеңінде, Обратная связьты кім қамтамасыз етуі мүмкін? деген сұрақ қойылды. Преподаватели жауап берді. Кеменің суретін салуға тапсырма бердім. Суреттер салынып, әр топтан спикерлер шығып қорғады. Қалыптастырушы бағалауда кері байланыстың маңыздылығын түсіндірді. Әр топтың жұмысынан кейін, слайдты пайдалана отырып толықтырылып отырды. Коучинге қатысушыларға АКТ-ны пайдалану арқылы жаңа және ойландырып жүрген мәселелері бойынша теориялық материал берілді. Коучинг соңында кері байланыс «Интервью» тәсілі арқылы жасалды.Арнайы дайындап әкелген кестені толтырттым. Коучингке қатысушылар өздеріне қажетті ойландырып жүрген ақпараттар алғандарын айтып, ризашылықтарын білдірді.