12
январь
2021
САПА СЫЗҒЫШЫНДАҒЫ үш аймақтағы сыныптар бақылау

САПА СЫЗҒЫШЫНДАҒЫ үш аймақтағы сыныптар бақыланды.
Дағдарыс аймағындағы сыныптар: 9 «ә», 9 «б», 9 «в» сыныптарының синхронды сабақтарына график бойынша қатысып, талданып отырды. Дағдарыс аймағындағы пәндер: геометрия, физика, химия, биология, орыс тілі мен әдебиеті, қазақ тілі мен әдебиеті
Дағдарыс аймағындағы пән мұғалімдер: Кусаинов Т.М, Ногайбаев А.А, КамелбекқызыГ, Исина А.С, Арипбекова А.Ч, Есенова Ж.Е
Мектепішілік бақылау жоспарына сай осы пәндерден білім кескінін алу, қиындық тудыратын оқу мақсаттарын және осы мақсатты меңгере алмаған оқушыны анықтау, жүйелі жұмыс жүргізу қадағаланды.
«Сапа сызғышы» бойынша дағдарыс аймақтағы сыныптар 9ә, 9б, 9в
Физика пәнінен (Ноғайбаев) 8в сыныбы 54%-дан 65%-ға, 9в сыныбында (Б.Д.хамитова) 50%-дан 62% көтерілген. 9б сыныбында 54%-дан 50% түскен (Б Д Хамитова). Химия пәніне 8б сыныбында І тоқсанмен салыстырғанда 10%-ға (45-тен 65ке), 9ә сыныбы 45%-дан 55%-ға көтерілді. Физика пәнінен (Ноғайбаев) 8в сыныбы 54%-дан 65%-ға, 9в сыныбында (Б.Д.хамитова) 50%-дан 62% көтерілген. Химия пәніне 8б сыныбында І тоқсанмен салыстырғанда 10%-ға (45-тен 65ке), 9ә сыныбы 45%-дан 55%-ға көтеріліп отыр. 9 «ә», «б», «в» сыныптарында физика, 9 «в» сыныбында қазақ әдебиеті пәні тұрақсыздық аймағына өтті.
9 «ә» сыныбында геометрия пәнінен 45% →50%→ 55% білім сапасы өсіп «Дағдарыс» аймағынан «Тұрақсыздық аймағына өтті. Пән мұғалімі Т.М.Кусаинов синхронды сабақтарында деңгейлік тапсырмалар орындатып асинхронды сабақтарында бейне материал қарауды ұсынды.
Пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысу, әдістемелік көмек көрсету, эталон мұғалімдердің сабағына қатыстыру, оқыту семинарлар ұйымдастырылды..
«Тұрақсыздық аймағында» тұрған сынып, пән, пән мұғалімдері «тұрақтылық пен өсу аймағында» тұрған мұғалімдермен тәжірибе алмасты.
Бастауыш сыныптар бойынша мектептің білім сапасынан төмен көрсетіп отырған сынып жоқ. Ең жоғары білім сапасын 2б сыныбы (Конурбаева Г.Т) 100%, 2ә сыныбы (Толепбергенова А.А) 91,7%, 2а сыныбы (Дулатова Ж.Д) 91,3%.
Оқу-тәрбие үдерісі мен ұжымды тиімді басқару мақсатындағы қызметтің негізгі бағыттары «Планлау» – «Ұйымдастыру» –«Бақылау және бағалау» болғандықтан жоспарлаудан бұрін зерделеп жаңа міндеттер қоямыз, ұйымдастыру үшін бақылау бағыттары мен әдістерін таңдаймыз, бағалау үшін нақты параметрлер, крийтерийлерді анықтау қажет.