Білім беру үрдісінің субъектілеріне қатысты барлық бағытты қамтитын психолог қызметінің функционалдық моделі » Средняя общеобразовательная школа № 16
Абай облысы білім басқармасы
Семей қаласы білім бөлімінің
«№16 Төлеубай Аманов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(7222)563478
Есепші бөлімі:
+7(7222)568278
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Білім беру үрдісінің субъектілеріне қатысты барлық бағытты қамтитын психолог қызметінің функционалдық моделі
03
октябрь
2018

Білім беру үрдісінің субъектілеріне қатысты барлық бағытты қамтитын психолог қызметінің функционалдық моделі

               Қызмет бағыттарыБілім беру үрдісінің субъектілеріӘдістемелік жұмыс, құжаттарМерзімі
ОқушыларАта-аналарПедагогтар
1Мектеп жасына дейінгі балаларды адамгершілікке тәрбиелеу Мектепалды даярлық сынып оқушыларының жалпы даму диагностикасы (бастапқы,бақылау);
Түзету-дамыту жұмысы (бағдарлама бойынша)
Топтық және жекелей кеңес беру. 
Ата-аналар жиналысы
Топтық және жекелей кеңес беру. 
Директор жанындағы отырыста диагностика қорытындыларын көрсету.
Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау;
Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу;
Ата-аналар жиналысына, директор жанындағы отырысқа дайындалу;
Ынталандыру және таратпа қағаздарды дайындау;
Түзету-дамыту бағдарламасын дайындау;
Қыркүйек қазан 
Қараша 
2Балалардың 1 сыныпта оқуына дайындығын тексеру. Мектепке бейімделуі.Мектепке және жалпы бейімделуге диагностика.
Түзету-дамыту  жұмысының бағдарламасын жүзеге асыру.
Топтық және жекелей кеңес беру. 
Ата-аналар жиналысы
Топтық және жекелей кеңес беру. 
Директор жанындағы отырыста қаралады.
Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау;
Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу;
ПМПК-ға мінездеме мен анықтама дайындау;
Дамуында ауытқушылығы бар оқушыларға  жәрдемдесу маршрутын жасау.
Қазан қараша 
32,3,4 сыныптар бойынша ақыл-ой, таным үрдістерінің, жеке қасиеттерінің даму деңгейі (мектеп тапсырмасына сәйкес  ұсыныс бойынша )Жеткіліксіз даму деңгейіндегілер тобына жататын оқушыларды анықтау.
Жекелей түзету-дамыту, кеңес беру жұмысы.
Жекелей кеңес.
Ерекше бақылауды қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен әңгімелесу.
ПМПК, ауруханаларға бағыттама (анықталған ауытқушылықтар бойынша).
«Жасжәнежаңаданкелгенмұғалімдердің кәсіптік бейімделуіне психологиялық көмек». (Семинар – тренинг)Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау;
Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу;
ПМПК-ға мінездеме мен анықтама дайындау;
Дамуында ауытқушылығы бар оқушыларға  жәрдемдесу маршрутын жасау.
Ұсыныс бойынша 
Қыркүйек 
4Шығармашылық мүмкіндіктері.
Дарындылық, интеллектуалдық дамуы 
(3,6 сынып)
БжС технологиясы бойынша анықтау
Шығармашылық мүмкіндіктер мен дарындылық диагностикасы.
Дарынды балаларды анықтау.
Дарындылықты, шығармашылық, ойлау мүмкіндіктерін дамыту сабақтары.
Жекелей кеңес.
Ата-аналар жиналысы.
Дарындылықты дамыту бойынша ұсыныстар.
Әдістемелік отырыста
Жекелей кеңес.
Жекелей даму кестесі бойынша  әңгімелесу.
Олимпиадалар, жобалар мен ғылыми тәжірибелік конференцияларға қатысу бойныша ұсыныстар.
 «Дарынды балалардың  шығармашылық қабілетін  дамыту жолдары».Коучинг 
Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау;
Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу;
Дарындылықты дамытуға байланысты тренингтер мен сабақтар.
Баланың эмоционалдық жағдайына қолдау көрсету.
Үздіксіз
Желтоқсан  
5Буынға ауысу бойынша жұмыстар:
  • Бастауыш буыннан орта буынға ауысу;
  • Орта буыннан жоғары буынға ауысу.
Мазасыздық, мотивация, ұстаздармен, сыныптастарымн өзара қарым-қатынасқа байланысты зерттеу (бастапқы, бақылау).
Қауіп-қатер тобына жататындарын анықтау.
«Қауіп-қатер» тобымен түзету-дамыту жұмысы (бағдарлама бойынша)
Жекелей қолдау (қажет жағдайда)
Жекелей, топтық кеңес беру.
Ата-аналар жиналысы
«Қауіп-қатер» тобы бойынша балаларға қолдау бойынша ұсыныстар 
Жекелей және топтық кеңес беру.
«Ішкі сөйледің психфизиологиялық негіздері»  Дөңгелек столь 
Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау;
Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу;
Ата-аналар жиналысына, педагогикалық кеңеске дайындық;
Ынталандыру және таратпа материалдар дайындау;
Түзету-дамыту сабақтарын жүргізу.
3 сағат
Қаңтар 
6Жеке-тұлғалық ерекшеліктер (мектептің сұранысы бойынша):
Мектепке қатысты түрткі;
Жалпы мазасыздықтың  деңгейі;
Темперамент типтері;
Өзін-өзі бағалау деңгейі;
Мінез-құлық ерекшеліктері;
Оқу үрдісіне деген көзқарасы; 
Эмоциялық тұрақтылығы/стресске төзімділігі/суицидке бейімділігі;
4,5-11 сынып, «Қауіп-қатер» тобы, «Қиын балалар» (проблемалылығына байланысты қажет жағдайда,)
Бағыт бойынша  зерттеу (мектеп тапсырмаларымен келісілген түрде).
Әртүрлі қауіп-қатер топтарымен жекелей және топтық түзету-дамыту жұмыстары;
Барлық оқушылармен алдын алу жұмыстары.
Жекелей, топтық кеңес беру.
Ата-аналар жиналысы
«Қауіп-қатер» тобы бойынша балаларға қолдау бойынша ұсыныстар
Жекелей, топтық кеңес беру.
Зерттеу қорытындыларын жиналыстар мен әдістемелік кеңесте және т.б. көрсету.
«Қауіп-қатер» тобы бойынша балаларға қолдау бойынша ұсыныстар
Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау;
Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу;
«Қиын оқушылар» картасы;
Презентация жасау.
Ұсыныстар, жадынамалар, буклеттер, қолдау бағыттарын ұйымдастыру.

7Девиациялар:
-Нашақорлыққа қарсы тұрақтылық бойынша психологиялық денсаулық – 5-10 сыныптар (қажет жағдайда), «Қауіп-қатер», «Қиын балалар» тобы.
- 6-8 сыныптардың психоактивті заттарға шалдығуы;
- Суицидтік бағыттылық – 5-10 сыныптар (мектеппен келісілген түрде).
Бағыт бойынша зерттеу.
Әртүрлі  қауіп топтарымен жекелей және топтық түзету-дамыту  жұмыстары.
Барлық оқушылармен алдын алу жұмысы
Жекелей, топтық кеңес беру.
«Қауіп-қатер» тобындағы балалармен жұмысқа ұсыныстар
Жекелей, топтық кеңес беру.
Зерттеу қорытындыларын жиналыстар мен әдістемелік кеңесте және т.б. көрсету.
«Қауіп-қатер» тобы бойынша балаларға қолдау бойынша ұсыныстар
 Оқушылардың жалпы мінез- құлқын қалыптастырудағы психологиялық даму      Ақпарат беру.  ерекшеліктері 
Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау;
Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу;
«Қиын оқушылар» картасы;
Презентация жасау.
Ұсыныстар, жадынамалар, буклеттер, қолдау бағыттарын ұйымдастыру.
Басқа қызметтермен байланыс, қайта бағыттау жұмысы.
Ақпан 
8Қоршаған ортамен қарым-қатынас (мектептің сұранысы бойынша):
-тұлғааралық қатынас;
- ұстаздармен қатынас;
- балалық-ата-аналық қатынас;
- мектеп өміріне қанағаттанушылық;
- 2,4,5,8,10 сыныптар, «қауіп-қатер», «қиын бала» (қажет жағдайда).
Сауалнамалар алу )
Зерттеу, бақылау.
Барлық оқушылармен алдын алу және ағарту жұмысы (сабақтар, сынып сағаттары, тренингтер)
Жекелей және топтық кеңес беру (қажет жағдайда).
Жағымды қоршаған орта қалыптастыруға ұсыныстар жасау.
Жекелей, топтық кеңес беру.
Диагностика қорытындыларын жиналыстар мен әдістемелік кеңесте және т.б. көрсету (қажет жағдайда). Жағымды қоршаған орта қалыптастыруға ұсыныстар жасау
Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау;
Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу;
«Қиын оқушылар» картасы;
Презентация жасау.
Ұсыныстар, жадынамалар, буклеттер, қолдау бағыттарын ұйымдастыру.
Басқа қызметтермен байланыс, қайта бағыттау жұмысы.
Кадрларды қабылдауда мектеп әкімшілігіне көмектесу.

9Кәсіптік бағыт:
-қалаған мамандық түрі;
- кәсіптік қызығушылық аясы;
- ойлау түрі /тұлға типі;
- мамандық таңдауға дайындық деңгейі;
8-11 сынып
Кәсіптік бағыт, қызығушылық пен бейімділік диагностикасы.
Жекелей және топтық жұмыстар.
Оқушылармен  мамандық таңдауға байланысты алдын алу жұмыстары (қажет жағдайда)
Жекелей және топтық кеңес беру.
Мамандық, кәсіп таңдауға байланысты ұсыныстар.
Жекелей, топтық кеңес беру.
Зерттеу қорытындыларын жиналыстар мен әдістемелік кеңесте және т.б. көрсету 
Мамандық таңдауға байланысты  ұсыныстар мен мемлекеттік емтиханға  дайындық.
Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау;
Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу;
Презентация жасау.
Ұсыныстар, жадынамалар, буклеттер, қолдау бағыттарын ұйымдастыру.
Мектеп әкімішілігіне кәсіп, мамандық, кәсіптік бағдар беруді жүйелеу, мемлекеттік емтиханға  көмек көрсету.

10Педагогтарды психологиялық қолдау
-жас мамандар;
- аттестация (мінездемелер мен диагностика)
-білім беру қызметіне қанағаттанушылық;
- эксперименттік-тәжірибелік жұмыс
Кәсіптік шеберлік, мотивацияның деңгейіне зерттеу.
Оқыту мен дамуға байланысты көрсетілетін қызметке қанағаттанушылық.

Жекелей, топтық кеңес беру.
Шығармашылық өсу бойынша бағдарлама жазуға көмектесу.
Педагог шығармашалығының субъектісіне қанағаттанушылығына эксперттік баға беру.
Тоқсаңына бір рет педагогтарға психологиялық тренингтер.
Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау;
Мектеп әкімшілігіне ортаны, аттестацияны ұйымдастыруға ұсыныстар жасау. Тәжірибелік-эксперттік жұмыстың тиімділігіне мониторинг (психологиялық блок).