ПСИХОЛОГТАР ЖҰМЫСТАРЫ » Средняя общеобразовательная школа № 16
Шығыс Қазақстан облысы
Семей қаласы білім бөлімінің
"Т.Аманов атындағы
№16 жалпы орта білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(722) 563478
Есепші бөлімі:
+7(727) 568278
Нашар көрушілер
нұсқасы
Сүйіспеншілік пен Шығармашылық педагогикасы" 💕атты онкүндігі аясы
11
февраль
2022
Сүйіспеншілік пен Шығармашылық педагогикасы" 💕атты онкүндігі аясы
"16 Төлеубай Аманов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі" КММ "Өзін - өзі тану:💕 Сүйіспеншілік пен Шығармашылық педагогикасы" 💕атты онкүндігі аясында 07.02.2022 күні "Алтын жүрек анамыз" атты 1-4 сыныптар арасында мәнерлеп оқу сайысы өтті. Сайыс қорытындысы 11.02.2022 шығарылып, балалар Алғыс хаттармен марапатталды! Сайысқа қатысқан оқушылардың барлығына алғыс білдіреміз!
Ата-аналар назарына!
29
январь
2021
Ата-аналар назарына!
Ата-аналар және мұғалімдермен «Ашық кеңес алаңы» Баланың дамуындағы жас және дара ерекшеліктері психологиясы
"КИБЕРБУЛЛИНГ ДЕГЕН НЕ?" ТАҚЫРЫБЫНДА ОНЛАЙН АҚПАРАТ
05
ноябрь
2020
"КИБЕРБУЛЛИНГ ДЕГЕН НЕ?" ТАҚЫРЫБЫНДА ОНЛАЙН АҚПАРАТ
11.11 күні 5-8 сыныптарына "Кибербуллинг деген не?" тақырыбында онлайн ақпарат берілді. Кибербуллинг- бұл компьютерлерді, ұялы телефондар, кез-келген басқа технологиялар арқылы өзге адамның жанын ауырту немесе қорқыту болып табылады.  Өткізген: мектеп педагог-психологтары Г.Жумановна, Д.Гизатовна     #онлайнканикулыСемей
БАЛАЛАР МЕН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ПСИХИКАЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҒЫ
07
октябрь
2020
БАЛАЛАР МЕН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ПСИХИКАЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҒЫ
«Балалар мен жасөспірімдердің психикалық денсаулығы тақырыбна мектептің ата-аналарына психологиялық кеңес берілді Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің психикалық денсаулығы жайында ақпарат беру
"ҰЖЫМДЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС" ТРЕНИНГІ
01
октябрь
2020
"ҰЖЫМДЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС" ТРЕНИНГІ
Бүгінгі мақсат-айналамыздағы адамдарымызбен қарым-қатынасымыз қандай, олар кімдер, біз кімбіз, өзімізді-өзіміз танимыз ба? деген сұрақтарға жауап іздеп тұлғаның дами көзқарасын анықтау мақсатында жас мамандармен "Ұжымдық қарым-қатынас" тренингі өткізілді.
Оқушыларға арналған психологиялық кеңес
14
апрель
2020
Оқушыларға арналған психологиялық кеңес
1.Өз мақсатын анықтау. Нақты, реалистік, жетістікке жету, бақылау жасау, позитивті, белгіленген уақыт. 1. Адам өзінің алдына мақсат қояды. Ол мақсат қандай болу керек? Сол мақсатқа жету үшін біз барлық күш жігерімізді  жұмсауымыз керек. Кез келген алдымызға қойған мақсат біздің талаптарымызбен сәйкес болуы шарт.  Ол үшін қойған мақсатыңның нақты болуы қажет. 
Қашықтан оқыту кезінде ата-анаға психологиялық кеңес
14
апрель
2020
Қашықтан оқыту кезінде ата-анаға психологиялық кеңес
Онлайн жұмыс немесе үйлен жұмыс істеу өміріміздің  бір бөлігіне айналды. Бірақ жқмыс пен отбасы мәселесін қатар алып жүру қиындық тудырады.  Балаларыңызға қарау жұмысқа  толық енуге мүмкіндік бермеуі мүмкін. Назарларыңызға онлайн жұмыс кезінде баламен тиімді жұмыс істеу жолдарын ұсынамыз!
Қашықтықтан  қалай оқимыз?
07
апрель
2020
Қашықтықтан қалай оқимыз?
 Күн тәртібі деген  ұғымға демалу, тамақтану және іс-қимылдың барлық түрлерін тәулік бойы ұйымдастыру және бөлу кіреді. Күн тәртібінің басты міндеті жұмысқа қабілеттіліктің жоғары деңгейін қамтамасыз ету, өйткені, күн тәртібі ағзаның биологиялық ырғағымен сәйкес болуы тиіс.
Қашықтықтан  оқыту туралы ата-аналарына психологиялық кеңестер
07
апрель
2020
Қашықтықтан оқыту туралы ата-аналарына психологиялық кеңестер
1. Егер сіздің балаңыздың сандық қондырғыларға мүмкіншілігі болмаса, міндетті түрде сынып жетекшісіне хабарлаңыз. Сол арқылы сіздер баланың білім алуына байланысты дұрыс шешімді қабылдай аласыздар. Ең маңыздысы, бала өзін   эмоционалдық жағынан шектеулі сезінбеуі қажет.  2. Мектептен қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру бойынша алатын хабарламаларды және тапсырмаларды балаға ғана жүктеп қоюға болмайды. Тіпті, ол жоғарғы сынып оқушысы болса да. Бұл жағдай бала үшін әдеттегі күн тәртібі мен күн
АРТ және құм терапиялары
28
январь
2020
АРТ және құм терапиялары
Оқушыларға психологиялық қолдау көрсетуде АРТ және құм терапияларының маңызы. Баланы қайта өзгертпеу, қайта жасамау, оны қандай да бір арнайы мінез-құлық машығына үйретпеу, балаға өзімен өзі болуына мүмкіндік беру. Құмдағы сурет ішкі сезім күйінің қандай да бір қырының үш өлшемді бейнесі ретінде түсінікті болуы мүмкін. Санадан өтпеген проблема құм салғышта көрсетіледі, шиеленіс ішкі әлемнен сыртқы әлемге ауысады.